DUWET KAWEN

Thursday 2 August 2012

Di manakah chatbox ku??? Sini laaa~~

Salam...Hye cayang bebyyy...wekkk...kah3
wazzappp!!!

Di hari yang panas membahang dan membakar kulit nih. Saya nak wat 1 entry lah. Bukan entry berkenaan dengan minuman berais ketol, air-cond atau musim sejuk. Tapi entry yang berkenaan dengan di manakah chatbox ku?

Ekekekee.. bukannya apa, ramai yang cakap susah nya nak cari chatbox saya...rasa nya dah 5 org tegur. Korang x jumpe eyh? Sowie ye korang if u guys tersesat-sesat dan terkulat-kulat mencari chatbox saya..

Nampak x PUSH2TALK tuh? Heeee
Sebelum nih chatbox saya ada kat PUSH2TALK menu bar tu....saje saya tak nak letak semua nya dalam 1 page kan..rasa cam sesak pulak. Tapi takpe, sekarang saya dah tukar chatbox saya ..saya letak kat footer. So after this saya boleh balas balek kunjungan korang...dan korang plak jangan segan silu conteng-conteng kat chatbox saya tu ye..hehe

Take care..tata~~


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...