DUWET KAWEN

Wednesday 15 August 2012

" Segmen Lokman : Saya Blogger Dari Universiti Utara Malaysia"


Hye..hye...
saya join lah segmen nih..menarekkkk~ 
Korang gak di jempot join la okeyh? 
Sama2 dapat kawan baru dari Universiti laen...hehehe...
Kepada yang berminat nak join gak, korang yang dah keje pun boleyh join.
sila lah klik banner tuh eyh?

Saya tag kawan sekelas saya masa zaman degree - Classmate: Athirah

Ni gambo kitorang photoshoooooooot kat Padang Golf UUM.. Yang baju kuning tuh saye lahh

Opss...Selamat Hari Raya AidilFitrti u olls~~!!

12 comments:

  1. ok.. terima kasih sebab sudi join segmen saya. ^_^

    link blog ini sudah berada di dalam senarai peserta..

    sila check..

    ReplyDelete
    Replies
    1. wahh..terima kaceh ye lokman..eekeke...selamat berkenalan dan selamat hari raya tau

      Delete
  2. cik siti balas kunjungan,,,,follow sini lama da...=)

    ReplyDelete
  3. balas kunjungan :) dh follow awak

    ReplyDelete
  4. Salam.. Selamat hari raya maaf zahir & batin :)
    Datang sini membalas kunjungan & follow :)

    ReplyDelete
  5. Assalammualaikum....kujungan balas ...daripada mselim3 semanis red velvet.

    Moga red valvet sukses apa jua bidang pelajaran yang diceburi.......

    daripada mselim3 .

    salam persahabatan salam ukhuwah....

    ReplyDelete
  6. datang membuat kunjungan balas dari segmen yg sama dan follow anda..salam lebaran dan salam ukhuwah

    ReplyDelete
  7. jap.. aku konpius... baju kuning atau tudung kuning atau aku yg buter warna ni? aisehhh.... konpiussss

    ReplyDelete
    Replies
    1. Korn-flakes: sy yg pakai bju kuning..tudung kuning..senang cita yg tgah tu lerrr pegang teddy itik bucuk tuh...ekkekekeke

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...