DUWET KAWEN

Wednesday 25 July 2012

Anda Pemalu? Sila download BETWEEN.



"ehh apehal awek die gemok aaa..baju cam badut sarkas je?" 

"apehal pakwe die cam jamban tak siap jer muke..."

"Alaa..perlu ke post hunny-b misshh u beri mashhh...geli ketiak haku"

"eleh pegi jalan2 mkan Tutti Frutti je pun, tu pon nak kecoh upload gambo bagai..hakk tuihh"


Korang terasa tak kadang-kadang nyampah ngan Facebook? Ade je orang nak stalker..pastu kalo ada upload gambo "loving2" sket, ada je mulut nak ngutuk dan nak jadikan bahan....pastu terus create group KAMI NYAMPAH AWEK KO YANG BURUK TU. tak pun KAMI NYAMPAH NENGOK COUPLE UPLOT GAMBO  MAKAN KAT TUTTI FRUTTI. Yang saya heran, ratusan ribu yang Like ..ekekeke! Mesti ada antara couple yang rasa cam segan silu untuk post atau share yang loving2 kt FB tuh kan? 

Jika korang tak nak jadi mangsa bahan geng stalker kat laman sosial, dan inginkan privasi dalam hubungan korang melalui media, silalah download BETWEEN, ia adalah software untuk pengguna iPhone atau Android. Sapekah salah sorang dari Software Engineer nya> Jeng..jeng....jeng -----> Park Jae-Uk..Korean ok! Mengikut apa yang saya baca, antara servis nya ialah exchange pics,msgs,schedule tarikh2 penting dan voicemail melalui smart phone korang tuh untuk pasangan secara peribadi. Maka nya, makcik umah sebelah xtahu la ape yang korang share2 tuh....kih3!

  1. Activation - kedua-dua belah pihak memasukkan no tepon masing-masing selepas register. In case la korang clash *takmo la kan salah sorang boleh menghentikan servis dan semua data akan dipadamkan. Abes cita!
  2. Security - Application nih di lindungi password dan tidak ditawarkan lebih dua orang dalam 1 masa. So, nombor tepon awek/pakwe korang tuh xleh register dah dengan nombor skandel dia...ekekeke...kalo dia ada tepon laen xtau plak kan...camna?
  3. Language - 13 bahasa termasuk bahasa Korea, English dan Jepun. So far, sasaran utama adalah pengguna di negara Asia Timur kerana budaya diorang yang menyembunyikan percintaan daripada pengetahuan orang laen. Yeke camtu?
Macam mana? Ok tak..? Ingin penjelasan yang lebih lanjut, jom gooooooogleeee..tak pun pegi je kedai enpon suruh diorang install kan..abeh cita..hehe!

Thats all. Thanks for reading ya!

Jae Uk

# Sumber : Kosmo.com.my

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...