DUWET KAWEN

Sunday 3 June 2012

Sikap yang tak patut ada


Salam and Good Day 
to all beautiful and hensem readers...



Kadang2 saya pelik sangat la kan ngan attitude sesetengah orang nih. Suka sangat double standard tambah2 lagi ngan orang yang kononnya standard dia lebih tinggi. You are not even royal blood lah!! Hey u, saya baru abes degree je ok...cari la orang laen yang setaraf ngan anda untuk diperbandingkan. Ok fine saya xde title cam anda.  But 1 day I will...Insya Allah. Saya cakap nih bukan subjektif tapi ini lah yang saya lalui sejak saya berkecimpung ngan dunia akademic research nih. Saya ingat makin banyak ilmu di dada, makin humble...skali makin berlagak plak dah. Harus lah kita mengikut resmi padi..makin berisi makin tunduk ke Bumi beb! Put that in your mind! Take Care..be beautifiul~




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...